MoonGate - Polski Serwer Ultima Online, Valheim, Legends of Aria, World of Warcraft, ArcheAge, Conan Exiles
Skip

Punkt Wydania 9: już jutro na serwerze. Podsumowanie zmian.

W najbliższych dniach na serwer MoonGate: Aria zaimplementowany zostanie – finalizowany obecnie – Punkt Wydania 9, który oprócz opisanych już wcześniej nowości, wprowadzi szereg zmian i uzupełnień do mechaniki świata gry Legends of Aria.

Poniżej przedstawiamy podsumowanie przewidzianych do wdrożenia zmian, począwszy od tych najważniejszych, a kończąc na pomniejszych łatkach.

Milicja 3.0

  • Do każdego miasta, w którym funkcjonuje Milicja (Pyros, Eldeir i Helm) dodano Twierdze Milicji zawierające:
    • NPC przywódcę milicji (aby wejść do twierdzy, musisz dołączyć do danego miasteczka)
    • Lokalizację przechwytywania flagi miasta
    • Skrzynie zapasów Spiritwood – mieści do 10.000 drewna spiritwood do naprawy drzwi i budowania taranów.
    • Destructible Keep Door – uniemożliwia wejście każdemu, kto nie należy do lokalnej miejscowości
      • Milicja automatycznie naprawia drzwi warowni, jeśli:
        • W skrzynce z zapasami jest wystarczająco dużo drewna spiritwood
        • W strefie murów obronnych nie ma żywych wrogów
      • Pełna naprawa drzwi warowni zajmuje około godziny i 5000 drewna spiritwood.
      • Zniszczone drzwi muszą zostać w pełni naprawione, zanim się zamkną
  • Zdolności milicji – nowe umiejętności wyświetlane w oknie milicji dostępne za pośrednictwem paska przycisków
    • Construct Battering Ram – pozwala zbudować taranującego barana niezbędnego do szturmu na twierdzę wroga.
      • Taran posiada 10 000 punktów wytrzymałości i otrzymuje obrażenia w czasie, gdy w zasięgu jego działania w walce nie ma wystarczającej liczby graczy.
      • 2 graczy musi znajdować się w zasięgu tarana, aby mógł działać
      • Zniszczenie całkowicie naprawionych drzwi warowni taranem zajmuje około 15 minut
      • Zniszczenie tarana trwa około 15 minut jego bezczynności (pozostawienia bez nadzoru)
    • Wyposaż w płaszcz milicji – przywołuje i wyposaża płaszcz milicji (wymaga rangi miedzianej)
    • Przywołaj wierzchowca milicji – przywołuje i zapewnia dosiadanie wierzchowca milicji (wymaga złotej rangi)
  • Nowy system rankingowy – punkty rangi Milicji są przyznawane za zabicie wrogich członków milicji. Ilość punktów zdobytych za zabicie zależy od rang ofiary i agresora. Zabicie kogoś o wyższej randze da ci więcej punktów rangi za zabicie. Ofiara traci ⅓ punktów, które uzyskał agresor.
    • Nowe rangi
      • Żelazna
      • Miedziana
      • Złota
      • Kobaltowa
      • Obsydianowa
    • Każda ranga ma 10 poziomów oznaczonych cyfrą rzymską (I-X)
    • Resety sezonu nie będą już resetować wszystkich z powrotem do rangi 0. Zamiast tego punkty rangi każdej milicji będą korygowane na krzywej. Ta krzywa zostanie ustalona na koniec sezonu, kiedy zobaczymy ostateczny rozkład punktów rankingowych.
    • Płaszcze milicji – istnieją dwa płaszcze milicji, które są zdobywane w poziomie rangi miedzianej i kobaltowej i są przyzywane za pomocą zdolności milicji.
    • Wierzchowce milicji – istnieją dwa wierzchowce milicji, które są zdobywane za na poziomie rangi złotej i obsydianowej i są one przywoływane za pomocą zdolności milicji.
    • Każda milicja z mniej niż 30% populacji online otrzyma „Rajdowy bonus milicyjny” w wysokości + 30% punktów rangi za zabicie.
  • Nowe artefakty milicji
    • Nagrody za talenty nie wymagają już rangi.
    • Przedmioty zakupione od kupca milicji mogą być swobodnie wymieniane i wykorzystywane przez każdego.
    • Artefakty Milicji są przeklęte, ale mają ograniczoną wytrzymałość.
    • Artefakty Milicji mają wyjątkowy odcień.
  • Zmiany w wydarzeniach milicji
    • Capture the Flag (Town Control)
      • Odebranie flagi zajmuje teraz 15 sekund stania bez obrażeń
      • Możesz podnieść tylko flagę atakowanego miasta
      • Jeśli brakuje twojej flagi domowej (została podniesiona), wszelkie inne flagi, które kontrolujesz, są automatycznie zwracane do ich lokalizacji.
      • Nie możesz uchwycić flagi w swojej twierdzy, chyba że kontrolujesz własną flagę.
    • Król Wzgórza
      Talenty są teraz zdobywane przez farmowanie stworów w ramach „Militia Event” na Valus Cemetary (wzgórze)
    • Urzymanie Spiritwood Mill w Czarnym Lesie z czasem daje Spiritwood dla milicji. Zarabiasz 50 drewna Spiritwood na minutę. Musisz utrzymywać to miejsce przez około dwie godziny, aby zdobyć wystarczającą ilość drewna niezbędnego do naprawy drzwi lub zbudowania taranu.
  • Talentów nie można już zdobywać za zabójstwa lub udział w zdobyciu flagi lub zdarzenia Króla Wzgórza
  • Istniejące peleryny milicji, wierzchowce i boskie zwoje błogosławieństwa zostały zastąpione ilością talentów, za który możliwy jest zakup przedmiotu. Jeśli przedmiot jest wyposażony lub znajduje się w Twoim ekwipunku, talenty zostaną umieszczone w Twoim banku.
  • Przedmioty pobożne zostały przekształcone w przedmioty trwałe. Nie są już przeklęte, ale zachowują swoją niestandardową nazwę, podwójną wytrzymałość i każdy może je wyposażyć na postać. Dodatkowo koszt talentu zwoju jest umieszczany w miejscu przedmiotu. Jeśli przedmiot jest wyposażony lub znajduje się w Twoim ekwipunku, talenty zostaną umieszczone w Twoim banku.
  • Rozpocznie się nowy sezon milicji
    • Rangi zostaną resetowane
    • Ten sezon będzie znacznie krótszy niż w poprzednie sezony (30 dni)

Potyczki na arenie

  • Potyczki rankingowe na arenie mogą być organizowane przez rozmowę z „Mistrzem areny Władimirem” na arenie w Pyros Landing.
  • Ograniczenia na arenie;
    • Każda potyczka trwa 10 minut.
      • Jeśli potyczka przekroczy limit czasu, drużyna z największą liczbą zabitych przeciwników wygrywa.
      • Jeśli obie drużyny mają równą liczbę zabójstw, potyczka kończy się remisem i żadna ze stron nie jest nagradzana awansem w randze.
    • Każdy walczący może użyć tylko 5 mikstur na potyczkę (tj. leczyć, leczyć, leczyć itp.)
    • Gracze, którzy mają aktywne zwierzaki (tj. bez statusu stabled) nie będą mogli rywalizować na arenie.
    • Gracze nie mogą być wskrzeszani przez członków drużyny po ich śmierci, zamiast tego będą wskrzeszeni i teleportowani do Mistrza Areny Vladimira.

Bazar

  • Dodany zostanie NPC Bazar do Eldier, Helm, Pyros Landing, Valus, Oazy i Posterunku.
    • Gracze mogą odwiedzić bazary NPC, aby wyszukać przedmioty sprzedawane u kupców będących własnością gracza.
    • Kupowanie przedmiotów z bazaru spowoduje umieszczenie na mini-mapie ikony pokazującej, gdzie należy się udać, aby odebrać zakupy.

Questy Ligowe

  • Wszystkie ligi zostaną zaktualizowane.
    • Znacząco zwiększona zostanie przychylność ligi przyznawana za zadanie.
  • Liga lochów przeniesie swój obóz do wejścia „Halls of Ruin”
  • Zakupione przedmioty ligi zostaną zaktualizowane do WP9.
    • Ceny zakupów zostaną zaktualizowane, aby odzwierciedlić wzrost równowartości nagród.

Dynamiczne punkty odradzania stworów

  • Dynamiczne spawny zostały przepisane, aby zapewnić, ich działanie zgodnie z przeznaczeniem.
  • Odrodzenie dynamiczne ostrzega teraz gracza, że znajduje się w obszarze, który może wywołać zdarzenie odradzania dynamicznego.
  • Dodano dodatkowe dynamiczne wydarzenia odradzania (możliwe do odkrycia w zadaniach ligowych).

Zwoje rzemieślnicze

  • Do zamówień rzemieślniczych dodano „Zwój Twórcy” (rzemieślniczy) jako nowe nagrody.
  • Spożyciu „Zwóju Twórcy” pozwoli graczowi na wytworzenie zestawu broni i zbroi z szansą na artefakty przez pewien czas.
  • Przedmioty z zestawu artefaktów mają niewielką szansę na „przekleństwo” po wytworzeniu; podniesienie jakości zasobów użytych do wytworzenia przedmiotu powoduje nieznaczne zwiększenie tej szansy.
  • Pierwszemu graczowi, który stworzył zestaw, przyznany zostanie tytuł „Odkrywcy” tego zestawu i jego imię jako odkrywcy wprowadzone zostanie za każdym razem, gdy ten zestaw zostanie stworzony w przyszłości – również przez innych graczy.
  • Ponad 200 zestawów przedmiotów będzie dostępnych w wersji WP9.
  • Artefakty objęte systemem otrzymają niepowtarzalny odcień.

Informacyjny HUD

  • Na górze ekranu dodano pasek, który będzie służył jako HUD informacyjny dla graczy.
    • Dodano przycisk do interfejsu, aby włączać / wyłączać wyświetlanie enhancement modów i capów.
    • Dodano wyświetlacz wagi plecaka do interfejsu.
    • Ikony buffów / debuffów pojawiają się na środku interfejsu informacyjnego.
    • Interfejs zostanie rozszerzony i dostosowany do kolejnych usprawnień w przyszłych wersjach gry .

Zmiany w zakresie statystyki budowy postaci (konstytucja)

  • Rubinowa biżuteria zapewni od teraz bonus do zdrowia zamiast bonusu do konstytucji (CON).
  • Siła (STR) gracza zostanie zaktualizowana do najwyższej z poprzedniej wartości STR / CON.

Zmiany w obszarze rzemieślnictwa

  • Dyspozytorzy misji zbierających oferują teraz misje związane z produkcją, które dają bawełnę, puszystą bawełnę, jedwab, skórzaną skórę, skórę bestii lub skórę wstrętnej istoty.
  • Misje drwala objęte będą teraz wyższą trudnością (dotyczy minimalnej umiejętności wymaganej do zdobycia misji Ash lub Blightwood).
  • Hełmy materiałowe obejmują teraz parametr oceny pancerza.

Zmiany w obrębie Manifestation

  • Dodano nowe zaklęcie Ward: Hidden
    • Rzucenie tego zaklęcia na dany obszar spowoduje ujawnienie jednego ukrytego gracza w tym obszarze / lub tego, który wejdzie na ten obszar.
    • Trwa 10 minut, każdy mag może mieć jednocześnie tylko jeden Totem.
  • Ward: Svil Spell – wykrywa teraz ukrytych graczy, którzy weszli w daną strefę.

Poprawki błędów

  • Naprawiono problem z wielokrotnym spawnowaniem Strażnika Pustki podczas tej samej instancji Katakumb.
  • Umiejętność Szarży została zastąpiona „Bezlitosną Nienawiścią”, która teleportuje atakującego do celu, jeśli znajduje się w zasięgu i ma linię widzenia oraz ogłusza cel na 3 sekundy.
  • NPC Master Master Rogue przeniósł się z Valus do Oasis.
  • Zadanie arcymistrza łotra przeniesione do Black Forest.
  • Wyściełany hełm, legginsy i tunikę można teraz farbować.
  • Jeśli strażnik zostanie zaatakowany i nie będzie w stanie znaleźć prawidłowej ścieżki do atakującego, zabije go błyskawicą.
  • Naprawiono problem ze zdolnością „Focus”, która powodowała nadmierne przyrosty umiejętności.
  • Strażnicy miejscy nie powinni już atakować zwierząt domowych milicji (gdy atakują one członka przeciwnej milicji), gdy zarówno zwierzę domowe, jak i przeciwny gracz są oznaczane tagiem konfliktu milicji.
  • Zwierzęta domowe graczy nie powinny już być atakowane przez strażników miejskich podczas atakowania ich właścicieli.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że palenisko w gospodzie nie regenerowało prawidłowo witalności, jeśli bard grał muzykę, a następnie zatrzymywał się.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że rozkazy rzemieślnicze niepoprawnie powiadamiały graczy, gdy przedmioty będące nagrodą, (które można było układać w stosy), miał już w plecaku.

Post your comment

Facebook X / Twitter Pinterest