MoonGate - Polski Serwer Ultima Online, Valheim, Legends of Aria, World of Warcraft, ArcheAge, Conan Exiles
Skip

Pakiet aktualizacji – 20.05.2019

Z przyjemnością informujemy, iż jeszcze dziś  – tj. 20.05.2019 r – pomiędzy 9:00 a 9:15 – nastąpi przerwa techniczna w funkcjonowaniu shardu UO MoonGate celem implementacji pakietu poprawek do oskryptowania serwera.

Przepraszamy za wynikłe z tego tytułu utrudnienia.

Poniżej publikuję listę dzisiejszych poprawek/aktualizacji:

– skorygowano ujawnione błędy w mechanice obliczania szans na oswojenie zwierzaków – zgodnie z obecnymi regułami EA. Dodatkowo, Wymagania dotyczące treningu od teraz kształtować się będą następująco: pierwszy trening na dowolnym poziomie, wymaganie wzrasta o 21. Kolejne zmiany poziomu zwiększają wymaganie o 22. Kolejne szkolenie zwiększa wymaganie o 3 (2 dla kolejnych treningów, na poziom);
– opcja szkolenia zwierząt, pojawiać się bedzie od teraz nawet jeśli gracz nie będzie w stanie kontrolować stwora. Próba takiego szkolenia kończyć się będzie niepowodzeniem ewentualnie wyświetleniem odpowiedniej informacji gdy postać będzie już mogła zwierzaka wytrenować – zgodnie z EA;
– gumpy / system treningowy dla zwierząt został zaktualizowany o możliwość dodania umiejętności „Animal Taming” przez akcesoria podczas treningu zwierzaka;
– dodano brakujące elementy interfejsu składników dla sztab and desek i drewna;
– zaimpelementowano okodowanie Gypsy Wagon Lamp;
– skorygowano formułę Mana Leech, której mechanika działać będzie od teraz zgodnie z EA;
– rowboats będa mogły zostać od teraz zwodowane nawet gdy gracz posiada już inny statek na morzu;
– usunięto błąd skutkujący niepoprawnym wyświetlaniem animacji rowboat podczas przemieszczania się;
– usunięto exploit w mechanice Shadowguard możliwy do wykorzystania gdy grupa zostaje rozwiązana podczas spotkania na dachu;
– Shadowguard używać będzie od teraz kontroli regionalnej w takich aspektach jak wysyłanie wiadomości, sprawdzanie śmierci, generowanie łupów, celem dodatkowej weryfikacji grupowań graczy i ich rozwiązania;
– usunięto błąd skutkujący przenoszeniem niektórych stworów generowanych w ramach Systemu Void Pool do mapy wewnętrznej;
– Enchanted Apple od teraz niwelować będą efekty Mortal Wound;
– skorygowano krytyczny błąd w mechanice Wildfire, mogący skutkować niestabilnością serwera gry;
– skorygowano czasookresy rzutu czarów, zgodne z EA (z wyjątkiem Recall). Czasookresy rzucenia dla czarów magicznych i mistycznych były krótsze średnio o 1 sek od obecnych reguł oficjalnych. Większość czarów nekromantycznych miało czasookresy skrócone o .25 sekundy. Wszystkie czasookresy zweryfikowano na EA;
– przemodelowano nieco mechanikę odliczania kolejnych czasookresów przy rzucaniu zaklęć, aby dodać bardzo niewielką wariancję, która pojawia się w opóźnieniach EA;
– Shame Altar Boss podczas przywołania zużywać będzie od teraz kryształy shame;
– Corrosive Ash od teraz wykorzystywać będzie poprawne składniki;
– dodano brakujące banery możliwe do pozyskania podczas użycia Banner Deedu z UO Store;
– skorygowano – na poprawne – nazwy trofeów w ramach systemu Huntmaster Trophy;
– trofea Huntmaster nie będą już generowane w formie zwojów (biletów), zgodnie EA. Wszystkie obecnie posiadane przez graczy trofea w formie zwojów, zostaną konwertowane bezpośrednio na gotowe trofea;
– dodano brakujący parametr wytrzymałości dla Virute Shield dostępnej w UO Store;
– Paroxysmus Swamp generowane będą od teraz z poprawnym nazewnictwem;
– przemodelowano okodowanie postaci eskortowanych celem wykluczenia ujawnionych konfliktów w ich mechanice, względem nowego jądra serwera ;
– pozyskiwanie lojalności w ramach jednego miasta nie będzie od teraz skutkowało wzrostem nienawiści/neutralności w innych miastach zgodnie z EA;
– zaimplementowano parametr direct damage w ramach mechaniki Word of Death – dotyczy pobytu gracza w progu obrażeń;
– skorygowano niepoprawne wymagania niezbędne dla pozyskiwania poszczególnych rodzajów drewna, wymagania te obniżono zgodnie z obecnymi regułami EA;
– wyeliminowano poważny błąd skutkujący możliwością wielokrotnego pozyskiwania złota w ramach błędnej mechaniki jednego z systemów świata gry.

Post your comment

Facebook X / Twitter Pinterest